Svar till: Jag bygger en SB-634

Hem Forum Projekt Jag bygger en SB-634 Svar till: Jag bygger en SB-634

#631
SM5GRD
Keymaster

Jag har nu packat upp det mesta och så här långt ser det bra ut. Dock finns det lite oxid på kretskort och komponentben, så jag rengör dessa innan montering. Första kretskortet, power meter circuit board, är nu monterat sånär som på en kabel. Jag passade på att kontrollmäta några komponentvärden innan montering och alla låg inom toleransen 🙂

Ja, då är det väl bara att kliva upp på nostalgitåget igen och fortsätta resan.

Stay tuned.