Hem › Forum › Projekt › Jag bygger en SB-634 › Svar till: Jag bygger en SB-634
30 januari, 2017 kl. 18:34
#631
Keymaster
Jag har nu packat upp det mesta och så här långt ser det bra ut. Dock finns det lite oxid på kretskort och komponentben, så jag rengör dessa innan montering. Första kretskortet, power meter circuit board, är nu monterat sånär som på en kabel. Jag passade på att kontrollmäta några komponentvärden innan montering och alla låg inom toleransen 🙂
Ja, då är det väl bara att kliva upp på nostalgitåget igen och fortsätta resan.
Stay tuned.
